Найбільший світовий виробник ювелірних виробів сповільнив зростання виторгу

Виробник ювелірних виробів Compagnie Financiere Richemont SA збільшив виручку на 8% у третьому фінансовому кварталі (завершився 31 грудня), але темпи зростання показника сповільнилися на тлі високої конкуренції та послаблення попиту в Китаї через локдауни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Виторг компанії у звітний період склав 5,403 млрд євро порівняно з 4,983 млрд євро за аналогічний період минулого року. Без урахування коливання валютних курсів підйом склав 5%.
У Європі продажі у третьому фінкварталі зросли на 17% (на 19% без урахування коливання валютних курсів) і досягли 1,277 млрд євро, у Північній та Південній Америці - на 16% (на 3%), до 1,320 млрд євро, у регіоні Близький Схід та Африка – на 20% (на 10%), до 428 млн євро, у Японії – на 30% (на 43%), до 477 млн євро. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні показник скоротився на 7% (на 9%) і склав 1,901 млрд. євро.
Виторг ключового бізнес-сегменту Jewellery Maisons піднявся на 8% і склав 3,722 млрд євро, сегменту Specialist Watchmakers - знизився на 5%, до 952 млн євро. Роздрібні продажі компанії в жовтні-грудні збільшилися на 6% - до 3,718 млрд євро, онлайн-продажу - на 6% - до 391 млн євро. Корпорація Richemont об'єднує такі бренди, як Cartier та Van Cleef & Arpels, Jaeger-LeCoultre, Piaget, IWC Schaffhausen, Baume & Mercier, Vacheron Constantin, Montblanc, Alfred Dunhill та Chloe.
У серпні 2022 року повідомлялося, що корпорація продає 47,5% онлайн-ритейлера товарів класу «люкс» Yoox-Net-A-Porter (YNAP) британо-португальської компанії Farfetch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, ювелірні виробни, ринок ювелірних виробів, фінансові показники,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар