Instagram скасовує «живі покупки»

Instagram слідом за соціальною мережею Facebook і TikTok відмовляється від «живих покупок», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Instagram підкреслює, що в соціальній мережі залишаться й інші способи купувати. Створення та запуск магазину залишаться можливими, оскільки платформа пообіцяла у своєму блозі, що продовжуватиме інвестувати у досвід покупок для людей та компаній.
Відчуття від «живих покупок» у соціальних мережах залишаються неоднозначними. У Китаї вони стали дуже популярними під час пандемії коронавірусної інфекції.
Технологічні гіганти спробували використати цей феномен і Заході, але виявилося, що західні споживачі зовсім інші.
Навіть китайська програма TikTok, що користується величезною популярністю, на початку минулого року зупинила британський пілотний проект, оскільки європейські споживачі зовсім не схильні робити покупки, переглядаючи відео.
На YouTube все ще можна продавати товари у своїх відео через Shopify, а Amazon тепер навіть має повноцінну платформу для телешопінгу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар