Meta співпрацює з IKEA у створенні проекту доповненої реальності

Розроблена разом із стокгольмською технологічною компанією Warpin Reality, гра з доповненою реальністю (AR) була створена за мотивами популярної дитячої колекції BLÅVINGAD меблевого гіганта. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.
Гра під назвою «Маленька пригода» відкривається у фільтрі Instagram і має на меті збільшити інтерес і знання про життя в океані, завдяки чому користувачі можуть віртуально плавати з різними морськими істотами та дізнаватися про них.
Щоб отримати доступ до фільтра Instagram, користувачі повинні відсканувати QR-код у магазині та можуть ходити між різними станціями, щоб спробувати різні частини гри.
Активація AR також заохочує гравців займатися такими темами, як сміття та запобігання забрудненню, оскільки колекція BLÅVINGAD частково виготовлена з переробленого пластику, очищеного з океану.
Гру було запущено 13 лютого у 21 шведському магазині-учаснику.
Читайте також: IKEA продала свої заводи на росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ікеа, доповнена реальність, інновації в риетйлі, новини ритейлу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар