Чистий квартальний прибуток Nike знизився на 11%
Виробник спортивних товарів Nike відзвітував за третій квартал 2023 фінансового року, що завершився 28 лютого. За його підсумками чистий прибуток компанії знизився на 11% і склав $1,24 млрд, випливає зі звіту, опублікованого на сайті Nike. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Виторг компанії зріс на 14% і досяг майже $12,4 млрд проти $10,9 млрд роком раніше. Без урахування коливань валютних курсів показник зріс на 19%.
Витрати створення попиту збільшилися на 8% і дорівнювали $900 млн, «переважно рахунок реклами і маркетингу». Комерційні та адміністративні витрати компанії зросли на 15% до $4 млрд.
Продаж Nike в Китаї (включаючи Гонконг, Макао і Тайвань) за звітний період знизився на 8% до майже $2 млрд. Виручка в Північній Америці зросла на 27%, склавши $4,9 млрд. Виручка в Європі, на Близькому Сході і в Африці збільшилася на 17%, до $3,25 млрд, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці - на 10%, до $1,6 млрд.
"Високі результати Nike у третьому кварталі доводять успіх нашої стратегії прямого стимулювання споживачів", - прокоментував квартальні результати компанії президент і головний виконавчий директор Nike Джон Донахью.
За підсумками 2023 фінансового року Nike планує збільшити виторг приблизно на 7-9%. За дев'ять місяців показник зріс на 11%.
У першому кварталі цього року Nike на 3% збільшив витрати на створення попиту. Наголошувалося, що це сталося «в основному за рахунок нормалізації витрат на спортивний маркетинг та інвестиції у кампанії бренду».
Читайте також: Nike звітувала про високі доходи в другому кварталі
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, найк, звітність найк, прибутки найк, новини ритейлу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар