Starbucks очолив рейтинг найдорожчих ресторанних брендів

Starbucks став найдорожчим ресторанним брендом у світі, випливає з матеріалів дослідження міжнародної компанії Brand Finance. Бренд збільшив відрив від McDonald's, що йде другим у рейтингу, залишаючись на вершині рейтингу сьомий рік поспіль. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Вартість бренду Starbucks збільшилася за рік на 17% і склала 53,4 млрд. доларів. Для порівняння, вартість бренду McDonald's знизилася за минулі дванадцять місяців на 7%, до 36,9 млрд. доларів. У звіті також зазначається, що Starbucks має найвищу вартість сприйняття сталого розвитку у розмірі 3,1 мільярда доларів.
Трійку лідерів за версією Brand Finance замикає KFC із оцінкою 17,7 млрд доларів. Далі йдуть Domino's (7,4 млрд) та Subway (7,1 млрд). Єдиним не американським брендом у топ-10 виявився канадський Tim Hortons – бренд оцінюється у 6,1 млрд доларів.
Найшвидшим брендом у ресторанному сегменті названо Texas Roadhouse, що виріс за минулий рік на 56%, до 2,3 млрд доларів. На сьогоднішній день під управлінням компанії знаходиться 700 ресторанів, найближчими роками їх кількість буде збільшена до 900 ресторанів.
Попит на продукцію Starbucks планомірно зростав протягом усього року з поверненням споживчого попиту після скасування обмежень. Порівняно з 2020 роком вартість бренду збільшилась на 30%.
"Ресторанні бренди протягом останніх кількох років стикалися з постійними проблемами: від карантину, викликаного пандемією, до зростання інфляції та проблем з ланцюжками поставок. Незважаючи на це, деякі з найбільших світових ресторанних брендів, такі як Starbucks, успішно подолали ці труднощі і досягли сталого зростання вартості бренду", - прокоментував Річард Хей, керуючий директор Brand Finance.
Читайте також: Starbucks звинуватили в расовій дискримінації
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, старбакс, рейтинг брендів, рейтинг ресторанів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар