PepsiCo оновила дизайн газованого напою 7Up

PepsiCo представила міжнародне оновлення лимонно-лаймового газування 7Up, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Deline. До фірмового зеленого кольору додалися вкраплення інших цитрусових відтінків, а цифри сім з'явилися довгі тіні, що підносять її вгору. Також були спрощені графічні елементи-частки лимона - тепер вони не мають детального промальовування.
Редизайн став результатом нової стратегії бренду "UPliftment" (з англ. "Підйом на новий рівень"), яка обіцяє покупцям "відпочинок від буденності повсякденного життя".
«Наша нова візуальна айдентика для 7Up була натхненна, перш за все, тим, що бренд підштовхував людей до духовного підйому протягом всієї історії», — повідомив старший віце-президент і головний дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні в прес-релізі. «Команда PepsiCo з дизайну та інновацій створила яскраву та впевнену систему візуальної ідентифікації, яка знайде відгук у різних культурах, регіонах та мовах».
До цього 7Up змінював айдентику у 2014 році. Зміна була викликана зміною позиціонування, що описувалося як «нонконформізм, оригінальність та дотепність».
Читайте також: LG оновила логотип уперше за 9 років
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі, севен ап, дизайн пепсі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар