L'Oreal стала найдорожчим б'юті-брендом світу

Французька компанія з виробництва парфумерії та косметики L'Oreal четвертий рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих косметичних брендів світу, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Brand Finance. За рік вартість бренду збільшилася на 7,2% і становить 12,03 млрд доларів.
Другу позицію в рейтингу, незважаючи на зниження майже на 10%, до 7,15 млрд доларів, зберегла компанія Estee Lauder, а на третій рядок, відтіснивши Gilette, вийшла Nivea, вартість якої оцінюється в 6,62 млрд доларів.
До десятки лідерів також увійшли Dove ($6,47 млрд), Guerlain ($6,31 млрд), Lancome ($5,2 млрд), Clinique ($4,83 млрд), Pantene ($4,64 млрд) та Garnier ($4,1 млрд).
Найшвидшим брендом став китайський Chando, вартість якого підскочила за рік на 36% (до $1,3 млрд). Тепер він займає 32 позицію в рейтингу.
Читайте також: L'Oreal оштрафували на 370 тисяч євро за шпигунство
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, лореаль, найдорочий бренд
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар