04 вересня 2023

Найбільші мережі Німеччини збільшать асортимент органічних продуктів до 25%

Найбільші мережі Німеччини збільшать асортимент органічних продуктів до 25%
1186

Спостерігаються позитивні сигнали, які вказують на перспективне майбутнє для спеціалізованого сектору роздрібної торгівлі органічними продуктами в Німеччині. Зокрема, зростаючий інтерес споживачів спонукає магазини планувати розширення асортименту органічних продуктів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.

Відзначається, що найбільші дискаунтери Lidl та Aldi кидають виклик один одному, ставлячи за мету досягти 10% та 25% (відповідно) органічного асортименту в своїх мережах до 2025 та 2024 років.

Aldi стверджує, що вже має в своєму асортименті 15% органічної продукції. Сприяти розширенню асортименту має також тісна співпраця зазначених мереж із провідними асоціаціями органічних виробників.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також