Найбільші мережі Німеччини збільшать асортимент органічних продуктів до 25%

Спостерігаються позитивні сигнали, які вказують на перспективне майбутнє для спеціалізованого сектору роздрібної торгівлі органічними продуктами в Німеччині. Зокрема, зростаючий інтерес споживачів спонукає магазини планувати розширення асортименту органічних продуктів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.
Відзначається, що найбільші дискаунтери Lidl та Aldi кидають виклик один одному, ставлячи за мету досягти 10% та 25% (відповідно) органічного асортименту в своїх мережах до 2025 та 2024 років.
Aldi стверджує, що вже має в своєму асортименті 15% органічної продукції. Сприяти розширенню асортименту має також тісна співпраця зазначених мереж із провідними асоціаціями органічних виробників.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, алді, ритейл німеччини, продаж органічних продуктів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар