Coca-Cola випустила новий напій за рецептом штучного інтелекту

Компанія Coca-Cola випустила лімітовану серію нового напою Y3000, створеного за допомогою технологій штучного інтелекту. Його називають першою «футуристичною» шипучкою і стверджують, що саме такий смак у майбутнього, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Над рецептом новинки працювали у кілька етапів та практично на кожному залучали технології штучного інтелекту. Спершу фахівці бренду досліджували смакові уподобання споживачів і те, як люди з різних країн уявляють майбутнє. Потім цю інформацію обробив штучний інтелект, який розробив унікальні «смакові профілі та поєднання».
Coca-Cola не дає опису смаку та аромату напою. Відомо тільки, що він не містить цукру і постачається в оновленій упаковці.
Штучний інтелект був використаний і для створення футуристичної банки з тонкими стінками. Саме ШІ запропонував зробити піксельний логотип та додати до композиції яскраві елементи фіолетового, рожевого та синього кольорів.
Читайте також: Nestlé та Coca-Cola стали найдорожчими брендами їжі та напоїв
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, кока-кола, нова кока-кола, технології штучного інтелекту
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар