Johnson & Johnson вперше оновила логотип і перейменувала дочку
Американська Johnson & Johnson оголосила, що продовжить свій розвиток як міжнародна медична компанія. У зв'язку з цим вона змінює візуальний стиль та логотип, повідомляє TradeMaster.UA.
Два основні сегменти компанії перейшли під єдиний бренд Johnson&Johnson. Фармацевтичний сегмент Janssen був перейменований на Johnson & Johnson Innovative Medicine, а сегмент медичних технологій, як і раніше, називається Johnson & Johnson MedTech.
У компанії відзначають, що новий фірмовий стиль Johnson & Johnson заснований «на спадщині компанії», а також модернізує ключові елементи, щоб показати прагнення інновацій та турботу про споживачів.
У логотипі оновлено шрифт. При цьому Johnson & Johnson продовжить використовувати червоний колір, але його відтінок зміниться на більш яскравий. Компанія використовуватиме як довгу версію лого, так і коротку J&J, щоб емблема сприймалася в цифрових інтерфейсах.
Новий амперсанд у логотипі «відбиває дбайливу людську натуру». Тепер символ став «відомішим і уособлює відкритість бренду».
«Наш фірмовий стиль Johnson & Johnson відображає сміливий підхід до інновацій у охороні здоров'я, залишаючись вірним турботі про наших пацієнтів по всьому світу», — сказала виконавчий віце-президент з глобальних корпоративних питань компанії Ванесса Бродхерст.
Згодом новий логотип, кольори та шрифт буде впроваджено у всі матеріали компанії, упаковку продукції та активи бренду, йдеться у повідомленні Johnson & Johnson. Старий лого компанія використовувала понад 135 років.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар