Dior повертається до випуску джинсової лінії для чоловіків

Креативний директор чоловічої лінії Dior Кім Джонс вперше за два десятиліття представив капсульну колекцію джинсового одягу, яка орієнтована на молодшу аудиторію, що тяжіє до кежуал стилю, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
До джинсової лінії Dior увійшли штани, сорочки та панами з екологічної бавовни у кількох кольорах: індиго, блакитному, білому, сірому та чорному.
Коментуючи випуск першої за тривалий час колекції з деніму, Кім Джонс зазначив, що він прагнув зробити вироби для повсякденного використання, які відрізнятимуться більш вишуканим дизайном і ідеально поєднуватимуться з гардеробом сучасного чоловіка.
У моделях традиційні для джинсів деталі, наприклад, посилена контрастна строчка та металева фурнітура, поєднуються з фірмовими знаками бренду, включаючи орнамент з написом Dior зі сторони і шкіряні нашивки з тисненим логотипом.
Також у капсулі є аксесуари - кросівки B33 та дорожня сумка темно-синього кольору з кремовою обробкою.
Перші чоловічі моделі з деніму в асортименті Dior Homme з'явилися у 2003 році. Їх розробив Еді Сліман, який керував напрямком чоловічої моди бренду з 2000 до 2007 року.
Читайте також: Dior відкрив бутік у магазині вінілових платівок
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, діор, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар