Дві третини європейців регулярно купують продукти Private Label

Згідно з новим дослідженням, товари ВТМ стали основним продуктом серед європейських споживачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У дослідженні, проведеному постачальником пакувальних рішень Amcor, було опитано понад 3000 покупців у Великобританії, Франції, Німеччині, Італії, Польщі та Нідерландах.
Зростання вартості життя є одним з факторів, що впливають на рішення про покупку ВТМ. Опитування показало, що 85% респондентів вважають ціну основною причиною придбання таких товарів, тоді як 48% назвали рекламні акції ще одним мотиватором для вибору цієї продукції.
Покупці також враховують якість ВТМ, місцеве виробництво і більш «зелені» інгредієнти.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, втм, ритейл єс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар