Aldi планує скоротити кількість своїх Private Label у Бельгії

Дискаунтер Aldi планує скоротити кількість своїх приватних торгових марок у бельгійських магазинах зі 160 до 55 в рамках свого плану стати більш прибутковим і оптимізувати свої пропозиції в усіх країнах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Серед брендів, які будуть скорочені, —Pirato (чіпси), Markus and Moreno (кава), Excellence (святкові продукти) і My Veggie Day (овочеві продукти).
На зміну флагманському бренду чіпсів Pirato наступного року прийде Sun Snacks, а кавові бренди Markus і Moreno об’єднаються в кавовий бренд Barissimo.
Бренд Excellence стане Gourmet Finest Cuisine, а бренд My Veggie Day буде перейменовано на MyVay.
Інші приватні торгові марки, такі як пральний порошок Tandil і горіхи і печиво Trader Joe's, залишаться.
«Ми хочемо менше брендів — не менше продуктів, а просто менше різних назв. Мета – підвищити впізнаваність, – пояснив прес-секретар Aldi Джейсон Севестр. – Також корисно, що коли ви заходите до Aldi, скажімо, в Іспанії, ви знайдете ті самі бренди, що й тут. Це зрозуміліше».
Наразі Aldi Belgium ретельно вивчає кількість приватних торгових марок, які вона пропонує, щоб зменшити витрати на упаковку та працювати з меншою кількістю постачальників, дозволяючи їй зосередитися на своїх найпопулярніших і найприбутковіших продуктах.
Читайте також: Aldi відкриє 500 нових магазинів у Великій Британії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, алді, ритейл бельгії, новини private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар