28 вересня 2023

Aldi планує скоротити кількість своїх Private Label у Бельгії

Aldi планує скоротити кількість своїх Private Label у Бельгії
1383

Дискаунтер Aldi планує скоротити кількість своїх приватних торгових марок у бельгійських магазинах зі 160 до 55 в рамках свого плану стати більш прибутковим і оптимізувати свої пропозиції в усіх країнах.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Серед брендів, які будуть скорочені, —Pirato (чіпси), Markus and Moreno (кава), Excellence (святкові продукти) і My Veggie Day (овочеві продукти).

На зміну флагманському бренду чіпсів Pirato наступного року прийде Sun Snacks, а кавові бренди Markus і Moreno об’єднаються в кавовий бренд Barissimo.

Бренд Excellence стане Gourmet Finest Cuisine, а бренд My Veggie Day буде перейменовано на MyVay.

Інші приватні торгові марки, такі як пральний порошок Tandil і горіхи і печиво Trader Joe's, залишаться.

 «Ми хочемо менше брендів — не менше продуктів, а просто менше різних назв. Мета – підвищити впізнаваність, – пояснив прес-секретар Aldi Джейсон Севестр. – Також корисно, що коли ви заходите до Aldi, скажімо, в Іспанії, ви знайдете ті самі бренди, що й тут. Це зрозуміліше».

Наразі Aldi Belgium ретельно вивчає кількість приватних торгових марок, які вона пропонує, щоб зменшити витрати на упаковку та працювати з меншою кількістю постачальників, дозволяючи їй зосередитися на своїх найпопулярніших і найприбутковіших продуктах.

Читайте також: Aldi відкриє 500 нових магазинів у Великій Британії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також