Бренд Courvoisier змінив власника

Campari Group придбала французький бренд Courvoisier у японської Beam Suntory за суму $1,2 млрд. Це придбання стало найбільшим в історії Campari. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Очікується, що операцію буде завершено 2024 року. Крім основної суми, Campari заплатить додаткові $120 млн у 2029 році, якщо досягне певних цілей із продажу.
За рахунок придбання бренду Courvoisier, Campari стане серйознішим конкурентом Diageo і Pernod Ricard. Угода також зміцнить позиції компанії на американському ринку, де Courvoisier продає 55% своєї продукції.
Campari очікує, що покупка Courvoisier збільшить її продаж на 9%. З 2007 року вона придбала 27 компаній на суму понад €3 млрд, включаючи Grand Marnier Group (угода склала €490 млн).
Courvoisier - це один із найвідоміших коньячних будинків у світі, створений у 1828 році. У 2022 році продаж бренду знизився на 33%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, кампарі, курвуазьє
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар