У 2023 році рекламний виторг Meta збільшився до $131,9 млрд
Чистий прибуток американської Meta збільшився втричі за підсумками четвертого кварталу. Показник перевищив $14 млрд. За весь 2023 чистий прибуток компанії склав $39,1 млрд, зростання — на 69% рік до року. Виторг Meta за квартал збільшився на 25%, до $40,1 млрд, за рік він збільшився до $134,9 млрд, додавши 16%. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на фінансовий звіт корпорації.
Рекламна виручка компанії за квартал зросла до $38,7 млрд. Кількість показів реклами в додатках компанії (включаючи Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp) збільшилася на 21% рік до року, а середня ціна оголошення виросла на 2%.
За весь 2023 виручка від реклами склала $131,9 млрд, кількість показів збільшилася на 28% рік до року, а середня ціна за рекламу скоротилася на 9% у річному обчисленні.
Підрозділ Reality Labs, що займається розробкою технологій віртуальної реальності, продовжує зазнавати збитків. За квартал збиток становив $4,65 млрд, загальний - $16,1 млрд. При цьому корпорація попереджає, що операційні збитки Reality Labs продовжать зростати через нарощування інвестицій у розвиток продуктів для VR та AR.
На кінець 2023 року кількість щоденно активних користувачів (DAU) соцмережі Facebook досягла 2,11 млрд осіб, що більше на 6% у річному вираженні. Число щомісячно активних користувачів збільшилося на 3%, до 3,07 млрд.
Також компанія вперше оголосила про виплату квартальних дивідендів, а також анонсувала масштабну програму викупу акцій. Через це папери корпорації підскочили на додаткових торгах у четвер на 15%.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачальників, новини фейсбук, прибутки фейсбук
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар