13 лютого 2024

Співучий сезон подарунків у EVA та на EVA.UA: для тих, хто любить вухами і не тільки

Співучий сезон подарунків у EVA та на EVA.UA: для тих, хто любить вухами і не тільки
250

Зима вже закінчується, а весна ще не почалась, тож на який сезон орієнтуватись? Як відповідь на це питання в EVAта на EVA.UAстартувала рекламна кампаніяLOVESEASONзі слоганом «Подарунки для неї. Для нього. Для себе».  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

EVA не вперше запускає кампанію, що стартує напередодні Дня закоханих і триває до березня. Цього разу для неї обрали яскраве, максимально лаконічне візуальне оформлення, бо основний акцент зробили не на картинку, а на звук. Родзинкою, душею та голосом кампанії став молодий український акапельний гурт Seasons.


«Ми дуже любимо реклами-маніфести, багаторівневі повідомлення, де під одними сенсами ховаються інші, і все таке. Але, будьмо чесними, складного зараз і так багато. Тож коли тебе переповнює купа питань, так хочеться, щоб хоч на якісь із них знайшлась проста відповідь. Для тих, хто переймається пошуком подарунків та найцікавіших знижок на товари для неї, для нього й для себе, така відповідь є. Я б навіть сказала Є-ВА», – прокоментувала заступниця директора з маркетингуEVAта EVA.UAВасилина Петлицька.

Ідею кампанії LOVE SEASON для лідера українського дрогері-ритейлу запропонувала та втілила креативна агенція OVERSIZE AGENCY

«Нашим завданням було не ускладнювати вже і так складний процес пошуку подарунків, а донести зрозумілий меседж – подарунки в EVA! В хід пішов випробуваний часом, простором, та навіть самим Морганом Фріманом рекламний прийом – пісня. Залучивши акапельний гурт та додавши нотку дитячої ностальгії, ми створили милозвучну кампанію, присвячену всім закоханим по вуха шукачам подарунків», – розповів Тарас Боровик,  креативний директор та співзасновник OVERSIZE AGENCY.

Вже традиційно найбільшу кількість різноманітних пропозицій отримали відвідувачі інтернет-магазину EVA.UA, де LOVE SEASON триває до 14 лютого. «Ми зібрали всі механіки на спеціальній тематичній сторінці. А щоб у безлічі варіантів було легше зорієнтуватись, створили там окремі розділи «Для неї», «Для нього», «Ідеальний аромат», «Для романтичного вечора» тощо. Сподіваємось, що в період LOVESEASON всі отримуватимуть лише бажані подарунки та позитивні емоції», – підсумував керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов.

В офлайн-магазинах EVA період LOVE SEASON триватиме до 28 лютого. «Проте це – лише перша хвиля. Адже лонч виявився настільки вдалим, що ми вже готуємо продовження і нову пісеньку з нагоди настання весни», – анонсувала Василина Петлицька.

Читайте також: Ініціатива «Кінські сили» зібрала понад 2,8 млн грн на геройкари для військових 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також