Rolex очолив рейтинг "Королів швейцарських годинників брендів"

У щорічному звіті Morgan Stanley про швейцарську годинну індустрію Rolex домінував у чарті з продажами в 11,5 мільярда доларів. Звіт включав інформацію від швейцарської консалтингової компанії LuxeConsult, що докладно описують ключові розбивки частки ринку, а також кращі бренди годинників у Швейцарії. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У 2023 році Rolex виробив 1,34 мільйона годин - компанія зміцнила свої вищі позиції з більш ніж 30% часткою роздрібного ринку. Варто відзначити, що це створює велику маржу між Rolex та Cartier, які посідають перше друге місце зі своєю часткою ринку у 8%. За цим слідують OMEGA, Patek Philippe, Audemars Piguet та Richard Mille.
Новий рейтинг також знаменує повернення Swatch у топ-15, оскільки продажі бренду також потроїлися в порівнянні з результатами 2021 року. Цей стрибок в основному забеззпечений MoonSwatch, який, безсумнівно, збільшив продажі бренду. Успіх, який приніс MoonSwatch, також позитивно вплинув на OMEGA, оскільки його продаж також зріс на 5% у 2023 році.
У той час як Rolex і її дочірня компанія Tudor склали третину продажів на швейцарському ринку годинника, великі конгломерати, такі як Swatch і Richemont, склали ще третину від загального обсягу продажів своїх брендів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар