Decathlon змінить дизайн усіх своїх магазинів

У найближчі кілька років компанія Decathlon має намір змінити дизайн усіх своїх магазинів, яких налічується понад 1700. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Першим магазином, де було представлено нову концепцію, стала паризька філія Decathlon Rive Gauche площею 3 500 кв. м першим. До кінця 2025 року перетворення тут мають бути повністю завершені..
Цей перший магазин є типовим для мережі «великим магазином». Проте Decathlon тестує й інші, компактніші концепції: «Нам необхідно адаптувати нашу роздрібну стратегію до споживача», - пояснив директор з роздрібної торгівлі Стів Дайкс.
«Ми не дотягуємо до деяких покупців, які очікують більшої зручності чи цифрового досвіду. Саме тому ми тестуємо концепції невеликих міст та «підключених магазинів», наприклад, бо шлях покупця часто починається вдома», - додав він.
В Азії Decathlon успішно працює із невеликими франчайзинговими магазинами. Рітейлер також розглядає можливість створення флагманських магазинів для великих брендів (наприклад, велосипедного бренду Van Rysel). Крім фізичних магазинів, важливу трансформацію зазнає й веб-магазин. Новий цифровий досвід покупок вже працює у Великій Британії і поступово впроваджуватиметься в інших країнах.
Читайте також: Decathlon зізнався у прихованих поставках товарів після виходу з росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, декатлон, продаж спортоварів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар