20 березня 2024

Unilever виділить виробництво морозива в окрему компанію

Unilever виділить виробництво морозива в окрему компанію
381

Один із найбільших у світі виробників товарів повсякденного попиту Unilever (бренди Dove, Axe, Rexona, «Чиста лінія», «Чорні перли» «Лісовий бальзам», Domestos, Cif та інші) виділить підрозділ з виробництва морозива в окрему компанію. Це найкраще позначиться на майбутньому зростанні бізнесу та Unilever загалом, вважають у корпорації. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У Unilever зазначили, що бізнес з виробництва морозива має іншу операційну модель. Процес виділення цього підрозділу в окрему компанію стартує негайно і закінчиться до кінця наступного року. Unilever налічує ще чотири підрозділи – продукти харчування, товари особистої гігієни, косметика, товари для дому.

Виробництво морозива, серед якого продукція, що випускається під брендами Ben&Jerry's, Wall's та Magnum, принесла Unilever минулого року €7,9 млрд.

Також Unilever планує запустити програму підвищення продуктивності для швидшого зростання та збільшення маржі. Програма включатиме впровадження технологій, стандартизацію процесів та створення операційних центрів передового досвіду для підвищення ефективності.

Передбачається, що програма торкнеться близько 7,5 тисячі співробітників, які працюють в основному в офісах, і дозволить корпорації заощадити близько €800 млн протягом трьох років.

У третьому кварталі 2023 року виручка Unilever скоротилася на 3,8% рік до року, до €15,2 млрд. Виторг від продажу косметики впав на 4,9%, товарів особистої гігієни — на 2,2%, товарів для дому — на 4,1%, продуктів харчування – на 2,4%, морозива – на 6,5%.

Читайте також: Світовий лідер ринку харчування вперше замінив коров’яче молоко на мікробне

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також