Власник Lidl інвестує 200 мільйонів у розширення електронної комерції

Schwarz Group, німецький власник Lidl і Kaufland, інвестує ще 200 мільйонів євро в свій онлайн-бізнес. Ці гроші повинні дозволити Kaufland вийти на два нових ринки, тоді як Lidl Digital має покращити свій міжканальний бізнес. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Минулого року продажі Lidl Digital (об’єднаного відділу електронної комерції обох мереж) зросли з 1,73 до 1,94 мільярда євро. Проте виросли і збитки – з 71 до 219 мільйонів. Крім того, фінансовий рік 2023/24 (закінчується в лютому) не обіцяє особливих покращень: згідно з Lebensmittel Zeitung, група очікує помірного зростання продажів і лише трохи кращих показників прибутку.
Інсайдери кажуть, що потрібен структурний підхід, і це саме те, що планує зробити новий генеральний директор Крістіан Хертнагель. Одночасно продовжується цифрова експансія Kaufland: цього літа мережа супермаркетів відкриє свій маркетплейс для австрійських та польських споживачів. Kaufland вже має чимало фізичних магазинів у Польщі, але поки що жодного в Австрії.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар