11 квітня 2024

Власник Lidl інвестує 200 мільйонів у розширення електронної комерції

Власник Lidl інвестує 200 мільйонів у розширення електронної комерції
406

Schwarz Group, німецький власник Lidl і Kaufland, інвестує ще 200 мільйонів євро в свій онлайн-бізнес. Ці гроші повинні дозволити Kaufland вийти на два нових ринки, тоді як Lidl Digital має покращити свій міжканальний бізнес. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

Минулого року продажі Lidl Digital (об’єднаного відділу електронної комерції обох мереж) зросли з 1,73 до 1,94 мільярда євро. Проте виросли і збитки – з 71 до 219 мільйонів. Крім того, фінансовий рік 2023/24 (закінчується в лютому) не обіцяє особливих покращень: згідно з Lebensmittel Zeitung, група очікує помірного зростання продажів і лише трохи кращих показників прибутку.

Інсайдери кажуть, що потрібен структурний підхід, і це саме те, що планує зробити новий генеральний директор Крістіан Хертнагель. Одночасно продовжується цифрова експансія Kaufland: цього літа мережа супермаркетів відкриє свій маркетплейс для австрійських та польських споживачів. Kaufland вже має чимало фізичних магазинів у Польщі, але поки що жодного в Австрії.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також