Kering зафіксував зниження продажів на 11% до 4,5 млрд євро

Люксовий гігант Kering не дуже добре почав рік. З січня по березень продаж французької групи впав на 11% до 4,5 млрд євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
«Тенденції в Західній Європі, Північній Америці та Японії не змінилися з четвертого кварталу 2023 року, тоді як спад в АТР став помітнішим», — резюмувала група, до портфеля якої входять Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta та інші бренди.
У Японії, на яку припадає 8% доходів Kering, роздрібний продаж продовжує зростати (+16%) завдяки притоку туристів, яких приваблює слабка єна. На решті АТР, на яку припадає 34% від загального обсягу продажів Kering, спад зафіксований за всіма брендами: роздрібний продаж знизився на 19% через «різке падіння відвідуваності магазинів». Особливо це стосується Китаю. Зокрема, прямий продаж Gucci в регіоні в період із січня по березень впав на 28%.
Ще одним ринком, що зазнає труднощів, є Північна Америка (-11%). Там максимальну лояльність зберігають лише найзаможніші покупці.
У Західній Європі продажі у першому кварталі відповідають показникам четвертого кварталу 2023 року. За винятком Gucci, усі бренди демонструють квартальне зростання. Прямий продаж Gucci в регіоні впав на 15%, Balenciaga теж зафіксувала спад, але вже не такий великий. У Bottega Veneta справи кращі: зростання продажів склало 14%.
Нарешті, роздрібні продажі брендів Kering в інших країнах присутності зросли на 6% за перші три місяці року, чому сприяли насамперед хороші показники на Близькому Сході.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, керінг, гуччі, валентіно, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар