Coca-Cola пропонує повернутися до традиції спільних обідів

У новій рекламній кампанії Frame the Magic («Створіть чаклунство») Coca-Cola запитала себе: чому люди більше не їдять разом? Адже спільні обіди та вечері за всіх часів вважалися чудовим способом для зміцнення сімейних та дружніх зв'язків. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Спільно з агентством DAVID Miami у закладах міста Coca-Cola встановила спеціальні рамки, щоб звернути увагу оточуючих на важливість спілкування та нагадати, що треба цінувати прості, повсякденні моменти радості та щастя.
Кампанія Frame the Magic була запущена в Аргентині та США у квітні 2024 року. Крім відеоролика було випущено зовнішню рекламу, яка також закликала людей покликати своїх рідних та близьких на обід.
Читайте також: Coca-Cola випустить газировку зі смаком прянощів та малини
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, кока-кола
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар