06 травня 2024

Coca-Cola пропонує повернутися до традиції спільних обідів

Coca-Cola пропонує повернутися до традиції спільних обідів
516

У новій рекламній кампанії Frame the Magic («Створіть чаклунство») Coca-Cola запитала себе: чому люди більше не їдять разом? Адже спільні обіди та вечері за всіх часів вважалися чудовим способом для зміцнення сімейних та дружніх зв'язків. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Спільно з агентством DAVID Miami у закладах міста Coca-Cola встановила спеціальні рамки, щоб звернути увагу оточуючих на важливість спілкування та нагадати, що треба цінувати прості, повсякденні моменти радості та щастя.

Кампанія Frame the Magic була запущена в Аргентині та США у квітні 2024 року. Крім відеоролика було випущено зовнішню рекламу, яка також закликала людей покликати своїх рідних та близьких на обід.

Читайте також: Coca-Cola випустить газировку зі смаком прянощів та малини

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також