Продажі рослинного м’яса зросли у півтора рази, але споживачі хочуть різноманітності

Продажі рослинного м’яса протягом 2020-2023 рр. зросли на 47%, а споживання на душу населення – на 28%, свідчать дані свіжого звіту Food Frontier, незалежного аналітичного центру з альтернативних білків в Австралії та Новій Зеландії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Newfood.
Аналіз показує, що промисловість рослинного м’яса розвивається, незважаючи на виклики, пов’язані з вливання у ринок нової категорії їжі, економічні труднощі, інфляцію та слабке інвестиційне середовище.
«Незважаючи на економічні проблеми, з якими стикаються компанії з виробництва рослинного м’яса тут і за кордоном, стає очевидно, що галузь розвивається», – говорить доктор Саймон Іссом, генеральний директор Food Frontier.
При цьому, на його погляд, Австралія краще справляється з негативними ринковими факторами у сегменті рослинного м’яса, ніж інші ринки.
Згідно з галузевими даними Deloitte Access Economics, у 2023 фінансовому році в Австралії було продано м’ясних продуктів рослинного походження на $272,5 млн — на $148,9 для роздрібної торгівлі та 123,6 для сегменту громадського харчування. Сукупний середній темп зростання з 2020 року – 14%.
Підприємства громадського харчування відчувають значне збільшення попиту на м’ясні продукти рослинного походження, а оптовий ринок стабільно зростає на 59% з 2020 року. Ресторатори бачать ще більший потенціал до зростання, якщо виробники розширяться та досліджуватимуть інші сегменти, окрім вже звичних рослинних гамбургерів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар