Kraft Heinz: споживачі відмовляються від продукції через зростання цін

Споживачі, які дбають про ціну, відмовляються від дорожчих продуктів Kraft Heinz у магазинах, а також менше їдять поза домом, що призводить до зниження продажів у сфері громадського харчування. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
У першому кварталі обсяг продажу Kraft Heinz знизився на 3,2, а ціни зросли на 2,7 процентних пункти. Продажі у розмірі 6,4 мільярда доларів (5,95 мільярда євро) виявилися трохи нижчими за очікування, розчаровуючи виробника кетчупів вже четвертий квартал поспіль.
Компанія зазначає уповільнення темпів зростання в американському каналі громадського харчування, оскільки споживачі стали менше харчуватися поза домом. Тим не менш, Krafrt Heinz завойовує частку ринку поза домом.
За допомогою цільових промоакцій транснаціональна корпорація сподівається залучити на свій бік споживачів, які дбають про ціну.
У другій половині року обсяги мають знову зрости. Але спочатку настане складний другий квартал, у якому продажі постраждають від негативного впливу тимчасової зупинки на технічне обслуговування на заводі, що виробляє продукцію для ринку поза будинком у США, попереджає Kraft Heinz.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, крафт хайнц, соуси хайнц
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар