Британські газети виступили проти «веб-ластика» від Apple

Британські газети попередили компанію Apple, що її плани щодо впровадження так званого «веб-ластика», інструменту для блокування реклами, поставить під загрозу фінансову стійкість усієї журналістики. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на лист Асоціації новинних медіа (NMA) Apple.
Раніше стало відомо, що Apple готується впровадити в iOS 18 функцію конфіденційності на основі штучного інтелекту. Вона видалятиме рекламу або інший небажаний контент із веб-сайтів, у тому числі рекламні банери.
У зв'язку з цим NMA заявила, що нововведення негативно позначиться на доходах ЗМІ. За словами представників асоціації, професійна журналістика потребує фінансування, а «реклама є ключовим джерелом прибутку для багатьох видавців». Нововведення відбуваються на тлі того, що багато видавців уже зіткнулися зі скороченням доходів через деякі рішення технологічних груп.
Також NMA висловило занепокоєння щодо відповідальності редакції у випадку, якщо інструменти штучного інтелекту почнуть використовуватися для вибіркового видалення або зміни змісту статей. Це може призвести до того, що споживачі упустять важливу інформацію.
NMA, яка представляє 900 національних, регіональних та місцевих видань, у тому числі The Times, The Guardian та The Daily Telegraph, запропонувала зустріч видавців та представників Apple для обговорення потенційних наслідків «веб-ластика».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар