Liquid Death розігрує серед покупців газування літак

Бренд газованих напоїв Liquid Death запустив розіграш справжнього реактивного літака серед своїх покупців. Для участі потрібно лише придбати газовану воду та завантажити чек на спеціальний сайт. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
«Дегідратор» — саме таку назву отримав головний приз, що є дозвуковим літаком L-39 Albatros, який вперше піднявся в повітря в листопаді 1969 року і серійно вироблявся чеською фірмою Aero Vodochody до 1999 року.
Окрім літака, переможець також отримає річний запас газування Liquid Death, шість місяців безкоштовного паркувального місця для літака в ангарі та шолом пілота. Підсумки конкурсу підіб'ють у вересні.
Розіграш літака став відповіддю на «жарт» PepsiCо, який у рекламній кампанії 1996 року пропонував людям купувати Pepsi, отримувати за це бали, а потім обмінювати їх на різні призи. У рамках кампанії був випущений ролик, у якому герой розповідав, що за 7 млн. балів отримав літак «Харрієр».
Один із глядачів сприйняв ролик серйозно і неймовірним чином зібрав необхідну для отримання літака кількість балів. Але PepsiCо йому відмовила у видачі призу, пославшись на те, що рекламний ролик мав виключно гумористичний характер. Ображений аматор газування пішов до суду, розгляд тривав три роки, але в результаті суд став на бік корпорації.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, виробництво газировки, розіграш літака
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар