03 червня 2024

Фокстрот розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою до 20 магазинів у 14 містах

Фокстрот розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою до 20 магазинів у 14 містах
525

Масштабувати послугу «Безбарєрний Фокстрот» вдалося менше ніж за рік з початку запуску проєкту. Для покупців ця послуга абсолютно безкоштовна. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Протягом травня 2024 року ритейлер Фокстрот інтегрував комплекс цифрових рішень для дистанційного перекладу з/на жестову ще у кількох роздрібних магазинах, зокрема, в Києві, Чернігові, Білій Церкві, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах, Житомирі та Івано-Франківську. Відтепер покупці з порушення слуху можуть скористатися послугою у 20 магазинах і на онлайн-майданчику Foxtrot.ua.

 «Забезпечення запитів клієнтів з різними потребами – один із провідних напрямків корпоративно-соціальної позиції бренду. Менше ніж рік тому ми розпочали новий етап на цьому шляху із запуску проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» – для покращення комунікації з покупцями, що мають порушення слуху. Сьогодні цей сервіс успішно працює у 20 магазинах 14 міст і на сайті компанії», – розповіла Леся Нікуліна, ініціатор і куратор комплексної програми «Безбар’єрий Фокстрот 2.0, керівник відділу торгового маркетингу».

Таким чином нечуючі відвідувачі можуть обрати найближчий магазин або ж зайти на сайт і отримати професійну консультацію від співробітника компанії зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.

Також у компанії вже розпочали реалізовувати ідею зі створення рекламних роликів з перекладом жестовою мовою.

 «Хочу залишити відгук 5 зірочок. Я купляла фен і пішла в магазин. Ходила по відділам, звернулася до консультанта. Все було дуже швидко: вони одразу підійшли до мене з планшетом і я була в шоці, що так дійсно можна було. Дуже круто і додатково ще знижка. Це було супер! Я дуже задоволена покупкою і сервісом», залишила клієнтка Леся зі Львова.

Інноваційний і практичний комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень Connect PRO, Connect QR, Connect Web – повністю український продукт – адаптовано в операційну роботу ритейлера в рамках меморандуму про співпрацю з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність». Фокстрот став першою компанією у сфері ритейлу, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих людей

«Втім, не зупиняючись на цьому, ми прямуємо далі в реалізації інших проєктів з підвищення фізичної і ментальної доступності. Так, нещодавно компанія провела професійний аудит магазинів на предмет доступності для маломобільних груп населення та взяла в роботу рекомендації щодо підвищення інклюзивності. Тож далі – буде», – додала Леся Нікуліна.

Зазначимо, на початку 2024 року у компанії оголосили про намір трансформувати напрямок з інтеграції безбар’єрних сервісів у комплексну програму, що буде направлена на покращення комунікації з нечуючими покупцями, створення комфортних і рівних умов для клієнтів з різними потребами.

Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». 

Читайте також: Збирають люди – воюють роботи: Фокстрот спрямував 1 мільйон гривень на загони наземних роботів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також