04 червня 2024

Coca-Cola залишається найбільшим світовим брендом

Coca-Cola залишається найбільшим світовим брендом
476

Coca-Cola залишається найбільш продаваним брендом FMCG у світі, а Red Bull зростав найшвидше завдяки експансії на все більшій кількості ринків.  Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Вже дванадцять років дослідницька компанія Kantar публікує свій Brand Footprint – глобальне дослідження найсильніших брендів FMCG, в якому цього року було розглянуто 42 800 брендів на 62 ринках на п'яти континентах, що становить 76% населення світу та 86% валового внутрішнього продукту.

Рейтинг не дуже дивує: Coca-Cola, Colgate і Maggi вже багато років входять до трійки найбільш продаваних брендів у світі.

Транснаціональні корпорації, такі як Unilever, PepsiCo і Nestlé, домінують у списку зі своїми брендами.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також