Coca-Cola залишається найбільшим світовим брендом

Coca-Cola залишається найбільш продаваним брендом FMCG у світі, а Red Bull зростав найшвидше завдяки експансії на все більшій кількості ринків. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Вже дванадцять років дослідницька компанія Kantar публікує свій Brand Footprint – глобальне дослідження найсильніших брендів FMCG, в якому цього року було розглянуто 42 800 брендів на 62 ринках на п'яти континентах, що становить 76% населення світу та 86% валового внутрішнього продукту.
Рейтинг не дуже дивує: Coca-Cola, Colgate і Maggi вже багато років входять до трійки найбільш продаваних брендів у світі.
Транснаціональні корпорації, такі як Unilever, PepsiCo і Nestlé, домінують у списку зі своїми брендами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар