Carlsberg випустив непромокальні панами для вболівальників

Данський виробник пива Carlsberg випустив непромокальні панами, які допоможуть британським футбольним фанатам врятуватися від «пивного» дощу під час матчу, пише Campaign. Акцію приурочено до Чемпіонату Європи з футболу 2024 р., що проходить з 14 червня по 14 липня у Німеччині. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Багато вболівальників національної збірної, радіючи забитому голу, різко піднімають келихи з пивом або взагалі кидають їх — це явище називають «пінтами, що літають». Але не всім подобається перспектива потрапити під дощ — і Carlsberg вирішив допомогти їм. Рекламну кампанію для виробника розробила агенція Fold7. Її супроводжує ролик, у якому обігруються передачі прогнозу погоди — у ретро-стилі розповідається, що цього літа очікуються «безпрецедентні пивні зливи».
Панаму не можна купити – її можна лише виграти. Для цього потрібно взяти участь у конкурсі у соціальних мережах бренду. Панами випущені обмеженою серією 100 штук.
Раніше схожу кампанію у Великій Британії запустив нідерландський концерн Heineken. Компанія вигадала «пивну страховку» для фанатів, яка захистить їхні розлади, пов'язані з пролитим пивом — натомість можна безкоштовно отримати ще один келих.
За даними компанії, щороку британці під час великих матчів проливають близько 6,25 млн. літрів пива. Тому виробник вирішив подбати про вболівальників, які дивляться у пабах матчі Чемпіонату Європи з футболу, який зараз проходить у Німеччині. Компанія також випустила пончо, що не промокає, для тих, кому не подобається, коли на нього проливають пиво.
Читайте також: Carlsberg продовжить підвищувати ціни
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, карлсберг, євро-2024
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар