10 липня 2024

Amazon хоче отримати покупців як люксових, так і наддешевих товарів

Amazon хоче отримати покупців як люксових, так і наддешевих товарів
204

Bloomberg звернув увагу на те, що крім міноритарної частки в компанії Saks Global, що утворилася після купівлі компанією Hudson's Bay групи Neiman Marcus, Amazon планує конкурувати з Temu PDD Holdings Inc. та китайським гігантом у сфері швидкої моди Shein Group Ltd. за допомогою нового магазину, що торгує наддешевими товарами. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Частка Saks Global відкриває американській платформі доступ до сектору розкоші, на якому, за оцінками видання, вона може бути успішнішою, ніж, конкуруючи з Temu і Shein на їхньому полі. До того ж, Amazon ризикує знецінити те, що стало його основною перевагою за останні два десятиліття: надшвидку доставку та зручність для забезпечених користувачів Amazon Prime, які складають ядро покупців.

Ринок розкоші на сьогодні оцінюється приблизно в 400 млрд доларів. Amazon запустив підрозділ Luxury Stores ще у 2020 році, проте такі великі гравці, як Louis Vuitton чи Prada, не поспішають продаватись на майданчику. Тим не менш, з урахуванням останніх змін на ринку Amazon може стати привабливою платформою для невеликих модних будинків, які раніше працювали, наприклад, через британський Matches, що закрився в березні, або проданий корейській групі Coupang Farfetch.

З іншого боку, вибухове зростання продажів Shein і Temu починає сповільнюватися і будь-які зміни правил ввезення створять майданчикам ще більше перешкод. «Попит на дорогі гаманці, швидше за все, збережеться. Те саме не можна сказати про бюджетні сумки з Китаю», — резюмує видання.

Читайте також: Amazon оголосив дати проведення своєї масштабної розпродажі Prime Day

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також