Компанії з Китаю стали ключовими рекламодавцями на Євро-2024

П'ять із 13 офіційних спонсорів турніру «Євро-2024» стали компанії з КНР. Цього року продаж комерційних прав вже приніс рекордний дохід у розмірі понад €600 млн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Financial Times.
Ключовими рекламодавцями стали китайські компанії Alibaba (онлайн-майданчик AliExpress), Ant Group (платіжний додаток Alipay), виробник смартфонів Vivo, бренд побутової техніки Hisense та виробник електромобілів BYD. За словами організаторів турніру, ці бренди широко представлені на ринку Китаю та шукають можливості розширення за його межами, бажаючи охопити нову аудиторію та ринки.
Серед спонсорів чемпіонату такі глобальні бренди як Coca-Cola, Adidas, Booking.com та Lidl. УЄФА розраховує заробити на турнірі понад €2,4 млрд від трансляцій, спонсорства, представницьких витрат, продажу квитків та сувенірної продукції.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, спонсори євро-2024
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар