15 липня 2024

Компанії з Китаю стали ключовими рекламодавцями на Євро-2024

Компанії з Китаю стали ключовими рекламодавцями на Євро-2024
504

П'ять із 13 офіційних спонсорів турніру «Євро-2024» стали компанії з КНР. Цього року продаж комерційних прав вже приніс рекордний дохід у розмірі понад €600 млн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Financial Times.

Ключовими рекламодавцями стали китайські компанії Alibaba (онлайн-майданчик AliExpress), Ant Group (платіжний додаток Alipay), виробник смартфонів Vivo, бренд побутової техніки Hisense та виробник електромобілів BYD. За словами організаторів турніру, ці бренди широко представлені на ринку Китаю та шукають можливості розширення за його межами, бажаючи охопити нову аудиторію та ринки.

Серед спонсорів чемпіонату такі глобальні бренди як Coca-Cola, Adidas, Booking.com та Lidl. УЄФА розраховує заробити на турнірі понад €2,4 млрд від трансляцій, спонсорства, представницьких витрат, продажу квитків та сувенірної продукції.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також