Mango закриває магазини у Китаї, але масштабується в Індії

Іспанський модний бренд Mango поступово закриває магазини в Китаї, за винятком країни зі стратегії розширення, але активно розвиває торговельну мережу в Індії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.com.
У 2017 році партнером іспанського виробника в Індії стала Myntra, що належить Flipkart. До цього Mango працював у 2014-му з двома іншими компаніями, але тільки за напрямком онлайн-торгівлі.
У результаті останні п'ять років компанія збільшила кількість магазинів на індійському ринку більш ніж 8 разів, причому всі точки продажів є франчайзинговими. Так, у 2019 році у Mango було всього 12 магазинів у країні, у 2020 році їх кількість зросла до 28, у 2021 році — до 46, у 2022 році компанія досягла мережі з 80 торгових точок, а 2023 рік закрила зі 106 магазинами.
Таким чином, Індія стала для Mango одним із ключових ринків в Азії та зайняла четверте місце за кількістю торгових точок серед усіх країн, у яких представлений бренд. Вона поступається лише Німеччині (414 магазинів), Іспанії (386) та Франції (238).
З виробничої точки зору Індія також є одним із найважливіших ринків для каталонської компанії. 2023 року компанія сконцентрувала в країні 335 контрактних фабрик — це 11,19% від усього числа. Найбільшими виробничими центрами Mango є Китай (987 фабрик) та Туреччина (660).
Читайте також: Mango відкриває перший міжнародний магазин Mango Teen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, манго, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар