29 липня 2024

Hermès перевершує конкурентів за рахунок скромної розкоші

Hermès перевершує конкурентів за рахунок скромної розкоші
302

Французький люксовий бренд Hermès у другому кварталі 2024 року значно перевершив своїх конкурентів LVMH та Kering, показавши зростання продажів на 13%. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Так, лідер ринку LVMH продемонстрував зростання всього на 1%, тоді як продажі Kering впали на 11% у першому півріччі. Це різко контрастує із зростанням Hermès на 13%, до 3,7 млрд євро. Проте, операційний прибуток залишився трохи нижчим за прогнози аналітиків на рівні 3,1 млрд євро.

Зокрема, у Північній та Південній Америці продажі сумок Hermès Birkin зросли на 13%, що є ще одним прискоренням порівняно із зростанням на 11,8% у першому кварталі.

Генеральний директор Hermès Аксель Дюма назвав ці результати великим сюрпризом, який, до речі, компенсує уповільнення темпів зростання в Азії, де продаж без урахування Японії зріс лише на 5,5%. У Японії продаж зріс на 19,5%.

Експерти зазначають, що тенденції, які витісняють інші елітні будинки в Азії, допомагають Hermès зростати. Заможні китайці через економічний спад менше подорожують і роблять покупки всередині країни, все більше приділяючи увагу скромній розкоші.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також