Hermès перевершує конкурентів за рахунок скромної розкоші
Французький люксовий бренд Hermès у другому кварталі 2024 року значно перевершив своїх конкурентів LVMH та Kering, показавши зростання продажів на 13%. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Так, лідер ринку LVMH продемонстрував зростання всього на 1%, тоді як продажі Kering впали на 11% у першому півріччі. Це різко контрастує із зростанням Hermès на 13%, до 3,7 млрд євро. Проте, операційний прибуток залишився трохи нижчим за прогнози аналітиків на рівні 3,1 млрд євро.
Зокрема, у Північній та Південній Америці продажі сумок Hermès Birkin зросли на 13%, що є ще одним прискоренням порівняно із зростанням на 11,8% у першому кварталі.
Генеральний директор Hermès Аксель Дюма назвав ці результати великим сюрпризом, який, до речі, компенсує уповільнення темпів зростання в Азії, де продаж без урахування Японії зріс лише на 5,5%. У Японії продаж зріс на 19,5%.
Експерти зазначають, що тенденції, які витісняють інші елітні будинки в Азії, допомагають Hermès зростати. Заможні китайці через економічний спад менше подорожують і роблять покупки всередині країни, все більше приділяючи увагу скромній розкоші.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, гермес
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар