H&M закриває аутлет-платформу Afound

Шведська H&M Group закриває свою аутлет-платформу Afound, де fashion гігант продавав одяг власних та сторонніх брендів зі знижкою. Інтерес партнерів до участі у проекті був недостатнім для зростання продажів та масштабування. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Група оголосила, що Afound припинить свою діяльність уже восени. Платформа була доступна користувачам у семи країнах, включаючи Німеччину та Нідерланди. Тут клієнти могли знайти старі колекції та вигідні пропозиції брендів групи H&M та інших брендів (таких як Veja та New Balance).
Однак бренди все частіше вибирають використовувати власні канали для розпродажів, «щоб ще більше зміцнити відносини з клієнтами», ніж продаватися на сторонніх ресурсах. Вони хочуть обслуговувати «мисливців за знижками» та чутливих до ціни споживачів безпосередньо. Це призвело до важкого, але необхідного рішення припинити Afound, прокоментували H&M Group.
Операції платформи будуть згорнуті найближчими місяцями, але шведська група стверджує, що багато чого навчилася завдяки цьому новому способу роботи з «неціновими товарами» і продовжуватиме розвивати ідеї, вилучені з проекту. Afound розпочала свою діяльність у 2018 році з фізичних магазинів (у Швеції), але пізніше стала насамперед онлайн-платформою.
Читайте також: H&M зафіксувала найкращі квартальні результати «за кілька років»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар