Зворотний звʼязок важливий: у мобільному застосунку VARUS зʼявилась можливість залишити відгук
Мережа VARUS регулярно аналізує та вивчає вподобання своїх клієнтів, завдяки чому підхід до комунікацій стає більш персоналізованим. Для кращого розуміння, що саме потрібно клієнтам, важливо регулярно підтримувати з ними зв'язок. Тож відтепер користувачі мобільного застосунку VARUS можуть оцінити сервіс чи залишити більш розширений відгук про покупку прямо в застосунку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Нова функція дозволяє клієнту подякувати за сервіс або залишити розгорнутий відгук після покупки. У полі відгуку можна детально розписати свої вподобання, побажання чи пропозиції. З кожним відгуком працює спеціаліст контакт-центру VARUS та передає інформацію відповідальній команді за ті чи інші напрямки, або за потреби телефонує клієнту і надає консультацію.
«Ми у VARUS цінуємо та враховуємо думку кожного клієнта, давно і послідовно впроваджуємо персоналізовані підходи. Для цього вивчаємо запити клієнтів, аналізуємо вподобання, підбираємо спеціальні пропозиції та реагуємо на запити. Це дозволяє VARUS покращувати клієнтський досвід та постійно вдосконалюватись. А ще надихає, адже клієнтська подяка — для нас найкраща відзнака», — коментує директорка з маркетингу VARUS Анна Луганська.
Таким чином, мережа VARUS не тільки має можливість покращувати сервіс та надавати користувачам найкращі пропозиції, але й розвиває культуру комунікації між бізнесом та клієнтом. До речі, залишати відгук набагато приємніше, коли VARUS дякує вам за зворотний звʼязок, наприклад, ось такими грайливими фразами: “За всю роботу і старання, пошліть команді VARUS теплі привітання” чи “Ваша щира подяка — найкраща відзнака” та іншими.
Нагадаємо, що в мобільному застосунку VARUS можна знайти статистику покупок та детальну аналітику витрат за категоріями. Там ви можете дізнатись, скільки грошей витратили минулого місяця на ті чи інші товари. Крім того, усі користувачі в свій день народження отримують подвійний кешбек на всі продукти. А ще віртуальною карткою лояльності VARUS PERFECT можна користуватись прямо в телефоні. Тож забудьте про пластикові картки, адже все тепер є в мобільному застосунку VARUS.
На сьогодні мобільний застосунок VARUS — це один з основних каналів комунікації з клієнтами. Щомісяця застосунок охоплює понад 230 000 унікальних користувачів, щодня ним користуються понад 42 000 клієнтів.
Користувачі застосунку — це переважно клієнти, які здійснюють покупки у мережі не один раз. Близько 35% клієнтів здійснюють від 11 до 50 покупок у мережі VARUS на рік. А користувачів мобільного застосунку VARUS, які роблять покупки щомісячно з віртуальною картою, вже понад 170 000.
Зростає не тільки кількість, але й лояльність клієнтів, адже за останні два роки рейтинг мобільного застосунку VARUS виріс з 3.7 до 4.7 на App Store, та до 4.8 в середньому на Google Play.
Читайте також: Мережа VARUS доєднується до програми «Національний кешбек»
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, варус, ритейл в україні, магазини варус
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар