Carrefour Іспанія інвестує 84 мільйони євро в ініціативу зі зниження цін

Carrefour Іспанія оголосила про інвестицію понад 84 мільйони євро в масштабну ініціативу зі зниження цін. Метою є підтримка покупців на тлі зростання вартості життя. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Вже з вересня мережа знизила ціни на 2 500 основних товарів, серед яких ковбаси з індички, сири, макарони, консервований тунець та інші продукти.
З початку року ціни на товари в Carrefour впали в середньому на 7%. Особливий акцент зроблено на власні бренди компанії, на які припадає 40% знижок. Крім цього, Carrefour продовжує популярні акції, як-от «3x2», що діє на понад 5 000 товарів.
Такі заходи позиціонують Carrefour як активного учасника цінової війни проти інших лідерів ринку — Mercadona, Lidl і Dia. Компанія також надає своїм клієнтам додаткові переваги, як програма лояльності та можливість безвідсоткової відстрочки платежів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, карфур, ритейл успанії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар