Pandora і Jordan вперше увійшли до рейтингу найдорожчих брендів

Консалтингова компанія Interbrand представила свій щорічний рейтинг Best Global Brands 2024, в якому вже 12 рік поспіль лідирує Apple. Проте темпи зростання вартості брендів значно сповільнилися — сукупна вартість 100 найдорожчих світових брендів зросла лише на 3% до $3,4 трлн. Це найнижчий показник за останні кілька років. 2023 року приріст становив 6%, а 2022-го — 18%. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Незважаючи на те, що Apple зберігає лідерство, вартість її бренду знизилася на 3%, до $488,9 млрд. На думку аналітиків Interbrand, це пов'язано з обережним підходом компанії до інвестицій у штучний інтелект, що в короткостроковій перспективі впливає на оцінки, але в довгостроковій може виявитися правильною стратегією.
На другому та третьому місцях розташувалися Microsoft ($352,5 млрд, +11%) та Amazon ($298,1 млрд, +8%). Обидві компанії показали зростання завдяки активним інвестиціям у технології, включаючи AI та хмарні рішення.
Перша десятка рейтингу майже не змінилася порівняно з минулим. Єдиною помітною зміною стало підвищення McDonald's, який витіснив Nike на 14 місце. У топ-10 увійшли бренди Google, Samsung, Toyota, Coca-Cola, Mercedes, McDonald's та BMW.
Найшвидшими брендами стали Ferrari (+21%) і YouTube (+16%). Вперше до рейтингу увійшли Nvidia (30-е місце, $20 млрд), Pandora, LG Electronics та Jordan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пандора, джордан, рейтинг компаній, рейтинг брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар