11 жовтня 2024

Pandora і Jordan вперше увійшли до рейтингу найдорожчих брендів

Pandora і Jordan вперше увійшли до рейтингу найдорожчих брендів
494

Консалтингова компанія Interbrand представила свій щорічний рейтинг Best Global Brands 2024, в якому вже 12 рік поспіль лідирує Apple. Проте темпи зростання вартості брендів значно сповільнилися — сукупна вартість 100 найдорожчих світових брендів зросла лише на 3% до $3,4 трлн. Це найнижчий показник за останні кілька років. 2023 року приріст становив 6%, а 2022-го — 18%. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Незважаючи на те, що Apple зберігає лідерство, вартість її бренду знизилася на 3%, до $488,9 млрд. На думку аналітиків Interbrand, це пов'язано з обережним підходом компанії до інвестицій у штучний інтелект, що в короткостроковій перспективі впливає на оцінки, але в довгостроковій може виявитися правильною стратегією.

На другому та третьому місцях розташувалися Microsoft ($352,5 млрд, +11%) та Amazon ($298,1 млрд, +8%). Обидві компанії показали зростання завдяки активним інвестиціям у технології, включаючи AI та хмарні рішення.

Перша десятка рейтингу майже не змінилася порівняно з минулим. Єдиною помітною зміною стало підвищення McDonald's, який витіснив Nike на 14 місце. У топ-10 увійшли бренди Google, Samsung, Toyota, Coca-Cola, Mercedes, McDonald's та BMW.

Найшвидшими брендами стали Ferrari (+21%) і YouTube (+16%). Вперше до рейтингу увійшли Nvidia (30-е місце, $20 млрд), Pandora, LG Electronics та Jordan

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також