14 жовтня 2024

PepsiCo: клієнти втратили інтерес до снеків і газованих напоїв

PepsiCo: клієнти втратили інтерес до снеків і газованих напоїв
548

Продажі та прибуток американської компанії PepsiCo значно впали на тлі падіння інтересу покупців до чіпсів та безалкогольних напоїв, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Головний конкурент Coca-Cola, компанія PepsiCo, переглянула свої прогнози на 2024 рік. У зв'язку з тим, що покупці по всьому світу стали рідше купувати снеки і безалкогольні напої під брендами компанії, аналітики PepsiCo зафіксували зниження чистого прибутку в третьому кварталі. Крім того, споживачі вважають за краще вибирати снеки менш дорогих брендів, що також позначилося на продажах корпорації.

Згідно зі звітом PepsiCo, у третьому кварталі продажі компанії залишалися стабільними на рівні $23,3 млрд (€21 млрд). Чистий прибуток за цей період знизився на 5% до $2,9 млрд (€2,5 млрд).

У компанії зазначили, що за останні кілька місяців значно змінилися звички споживачів (особливо представників покоління Z – людей, народжених з середини 1990-х до початку 2010-х років) щодо перекусів. Зокрема, покупці в США зіткнулися зі значним зростанням цін на продукти харчування і були змушені скоротити закуски та солодкі негазовані напої у своїх щомісячних покупках. Але в деяких країнах ЄС PepsiCo все ж зафіксувала зростання продажів в третьому кварталі. При цьому в Китаї і Мексиці продажі компанії також значно впали в цей період.

У зв'язку з цим, замість органічного зростання продажів на 4% за підсумками поточного року, виробник переглянув свій прогноз продажів у бік зниження і вважає, що їх зростання становить не більше 1-2%. Незважаючи на це, PepsiCo все ж планує інвестувати в розвиток своїх основних брендів (Lay's, Pepsi, Mirinda, Cheetos, Doritos і т.д.), а також в промислові акції, за допомогою яких планує стимулювати продажі.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також