Онлайн-розпродажі модного одягу сягнули піку завдяки зростанню популярності Shein і Temu

Майже половина європейців цього року замовляли модні речі онлайн, що майже дорівнює рекордним висотам, встановленим під час пандемії Covid-19. На це вплинула зростаюча популярність китайських інтернет-магазинів, таких як Shein і Temu, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail .
Мода на сьогоднішній день є найпопулярнішою категорією в Інтернеті: 44,7 % європейців купують одяг (включаючи взуття та аксесуари) онлайн. Квитки на культурні чи інші заходи (26,7%) та оренда готелів чи номерів (24,9%) посідають друге та третє місця.
У 2021 році, коли модні магазини були змушені закритися під час локдаунів, однаково багато людей замовляли одяг онлайн. Нове зростання пов'язане зі зростаючою популярністю дешевих китайських веб-сайтів, таких як Shein і Temu. Однак європейські ритейлери заявляють, що це пов'язано з недобросовісною конкуренцією, оскільки китайські посилки уникають перевірок, при цьому часто не відповідаючи європейським стандартам. З цією метою Європейська комісія розпочала розслідування.
Онлайн-шопінг найбільш популярний серед високоосвічених і молодих людей, також показує звіт. Примітно, що хоча жінки замовляють онлайн частіше, ніж чоловіки, співвідношення чоловіків і жінок змінюється на протилежне в категорії людей, старших 55 років.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce, шейн, тему
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар