Польська Biedronka відкладає запуск у Словаччині

Польська мережа дисконтних супермаркетів Biedronka відклала вихід на словацький ринок, пропустивши передріздвяний сезон покупок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Спочатку планувалося, що перші магазини відкриються до кінця 2024 року, включаючи локації в кількох містах і містечках.
Португальська роздрібна група Jerónimo Martins, якій належить Biedronka, підтвердила затримку. Вона зазначила, що для забезпечення формальностей, пов'язаних з відкриттям, включаючи отримання необхідних дозволів і належну підготовку до початку діяльності, відкриття першого магазину очікується в першому кварталі 2025 року.
Польська мережа дискаунтерів Biedronka, яка налічує понад 3500 магазинів, що продають доступні продукти харчування та товари повсякденного вжитку, оголосила про плани розширитися на сусідню Словаччину минулого літа.
У Словаччині Biedronka в першу чергу буде основним конкурентом Lidl, Kaufland, Coop Jednota, Tesco та Billa.
Успіх Biedronka ґрунтується на доступних продуктах, широких пропозиціях під приватними торговими марками та привабливих акціях. Компанія має намір повторити цю модель у Словаччині, потенційно підірвавши ринок і кинувши виклик існуючим роздрібним торговцям.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл польщі, ритейл словаччини, бедронка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар