Unilever продає німецькі макаронні соуси Knorr італійському конкуренту

Компанія Unilever продовжує стратегічну дивестицію, продаючи свою лінійку німецьких макаронних соусів під брендом Knorr італійському виробнику продуктів харчування Casalasco. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Після продажу таких брендів, як Unox та Conimex, Unilever продовжує продавати свою продукцію, щоб зосередитись на основних видах діяльності. Таким чином, лінійки продуктів Tomato al Gusto і Speciale al Gusto в Німеччині перейдуть до Casalasco 1 березня. Протягом перехідного періоду, який триватиме дванадцять місяців, покупцеві буде дозволено використовувати торгову марку Knorr для цих специфічних соусів для пасти.
Casalasco, відома такими брендами, як Pomì, Pomito та De Rica, спеціалізується на виробництві томатної продукції і в 2023 році досягла обороту в 630 мільйонів євро. Для дистрибуції в Німеччині компанія співпрацюватиме з Hengstenberg, лідером ринку в сегменті томатних консервів із брендом Oro di Parma. Примітно, що бізнес-клієнти Unilever Food Solutions у Німеччині не беруть участі у цій угоді.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер, кнорр
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар