Apple знову став найдорожчим брендом у рейтингу Brand Finance

Найдорожчим брендом у світі знову став Apple. Далі йдуть Microsoft і Google. Вперше у світовий топ-5 увійшов бренд найбільшої у США та світі роздрібної мережі Walmart, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на рейтинг Brand Finance Global 500.
За минулий рік багато брендів помітно подорожчали. Так, Apple додав 11% і оцінюється в $574,5 млрд, а Microsoft ($461 млрд) та Google ($413 млрд) - на 35% і 24% відповідно. На четвертому місці Amazon, який подорожчав на 15%. Walmart за рік додав у вартості 42%.
Також до десятки найбільших брендів входять Samsung, TikTok, Facebook, Nvidia та State Grid Corporation of China.
Згідно з рейтингом Kantar BrandZ, Apple також є найдорожчим брендом у світі. Його вартість, за версією компанії, протягом року зросла на 15%, до $1 трлн.
Читайте також: Apple виплатить $95 млн за підслуховування Siri
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, еппл, ретйинг брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар