Mazda змінить логотип уперше за 28 років

Компанія Mazda Motors – одна з останніх великих автокомпаній, яка переходить до «плоського» дизайну, відмовившись від тривимірного – так логотипи краще сприймаються на цифрових джерелах інформації. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Це оновлення - найзначніший редизайн з моменту дебюту логотипу «M», натхненого чайкою, у 1997 році, який був відмінною рисою Mazda протягом майже трьох десятиліть.
Хоча Mazda ще офіційно не представила нову емблему (її соціальні мережі все ще демонструють поточний дизайн), багато японських видання новин, включаючи Nikkei, підтверджують, що зміни відбулися. Офіційний анонс може бути присвячений цій події. Також ходять чутки, що оновлений логотип може співіснувати із нинішнім дизайном залежно від його застосування.
Новий спрощений дизайн вперше з'явився в мережі у липні 2024 року, коли Mazda зареєструвала торговий знак у Японському патентному бюро. Незважаючи на відсутність металевої текстури, гострих країв та глибини шарів, характерних для попередника, логотип залишається впізнаваним для Mazda.
Автовиробник стверджує, що більш плоска емблема виглядає чіткішою на екранах смартфонів та ноутбуків. При найближчому розгляді можна побачити кілька тонких, але цілеспрямованих змін. Зовнішня форма була згладжена і стала трохи округлішою.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, мазда, новини виробників, виробництво автомобілів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар