Світовий ринок люксу скоротився вперше за два роки

Обсяг світового ринку товарів класу люкс у 2024 році знизився на 1%, склавши €1,48 трлн, випливає із щорічної доповіді Bain & Company та Fondazione Altagamma. Це перше скорочення після двох років бурхливого зростання, яке спостерігалося у 2022–2023 роках на тлі зняття антиковидних обмежень. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У 2022 та 2023 роках ринок люксових товарів демонстрував високі темпи зростання завдяки відновленню міжнародних поїздок та відновленню роздрібної торгівлі. Незважаючи на зниження в 2024 році, обсяг ринку все ж таки залишився вище допандемійного рівня 2019 року.
Ключовий сегмент — персональні люксові товари — показав зниження вперше за останні 15 років, за винятком пандемійного спаду. За підсумками 2024 року обсяг цього сегмента становив €363 млрд, що на 2% менше у порівнянні з попереднім роком.
Аналітики пов'язують зниження попиту із низкою чинників. Серед них — загальна макроекономічна та геополітична невизначеність, а також зростання цін на продукцію преміальних брендів. Крім того, вплив надає покоління Z, значна частина якого відноситься до люксових товарів стриманіше, ніж вікові споживачі.
Незважаючи на загальну стагнацію, пожвавлення попиту зберігається в Європі та країнах Південно-Східної Азії. Ці регіони залишаються основними драйверами продажів завдяки туристичним потокам та відновленню внутрішнього споживання.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, ринок розкоші , товари люкс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар