11 березня 2025

Unilever має намір продати проблемні бренди

Unilever має намір продати проблемні бренди
446

Постачальник товарів повсякденного попиту Unilever замислився над прискоренням оптимізації бізнесу за рахунок продажу проблемних брендів. Йдеться про активи у сегменті продовольства. Про це повідомив головний виконавчий директор Unilever Фернандо Фернандес, пише TradeMaster.UA.

За заявою топ-менеджера, європейський підрозділ продуктів харчування Unilever має бренди, які коштують близько €1 млрд і не вписуються в портфель компанії. А на дрібніших ринках Unilever має бренди на €500 млн, які не можна масштабувати. Фернандес має намір розібратися у цьому питанні.

Минулого року виторг підрозділу продуктів харчування Unilever склав €13,4 млрд, 60% якого забезпечили бренди Knorr та Hellmann's.

Читайте також: Unilever оголосила про зміну глави компанії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також