Unilever має намір продати проблемні бренди

Постачальник товарів повсякденного попиту Unilever замислився над прискоренням оптимізації бізнесу за рахунок продажу проблемних брендів. Йдеться про активи у сегменті продовольства. Про це повідомив головний виконавчий директор Unilever Фернандо Фернандес, пише TradeMaster.UA.
За заявою топ-менеджера, європейський підрозділ продуктів харчування Unilever має бренди, які коштують близько €1 млрд і не вписуються в портфель компанії. А на дрібніших ринках Unilever має бренди на €500 млн, які не можна масштабувати. Фернандес має намір розібратися у цьому питанні.
Минулого року виторг підрозділу продуктів харчування Unilever склав €13,4 млрд, 60% якого забезпечили бренди Knorr та Hellmann's.
Читайте також: Unilever оголосила про зміну глави компанії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар