12 березня 2025

Компанія Henkel збільшує прибуток завдяки флагманським брендам

Компанія Henkel збільшує прибуток завдяки флагманським брендам
450

Після помірного зростання продажів у 2024 році компанія Henkel очікує швидшого зростання у другому півріччі. Прибуток має значно зрости, оскільки інтеграція підрозділу споживчих брендів відбувається з випередженням графіка. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Минулого року компанії Henkel вдалося збільшити обсяг продажів лише на 0,3 % до 21,6 млрд євро, хоча органічне зростання становило 2,6 %. Скоригований показник EBIT зріс майже на 21 % і склав 3,1 млрд євро.

Німецька компанія очікує помірного зростання продажів і цього року, після повільного старту через геополітичну та макроекономічну невизначеність та слабку довіру споживачів. Однак вона сподівається, що його продажі прискоряться в другій половині року, коли також планується більше інновацій.

Інтеграція всіх споживчих брендів у новий підрозділ, про який було оголошено на початку 2022 року, відбувається з випередженням графіка. Перший етап інтеграції, який в основному складався з об'єднання команд продажів і маркетингу, був завершений у 2024 році. Повна економія коштів від удосконалення ланцюжка поставок буде досягнута до кінця цього року.

Цей підрозділ об'єднує деякі з найсильніших брендів Henkel у цьому підрозділі: за даними компанії, десять флагманських брендів у підрозділі «Споживчі бренди», на які припало понад половину продажів у 2024 році, досягли дуже сильного органічного зростання.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також