Компанія Henkel збільшує прибуток завдяки флагманським брендам

Після помірного зростання продажів у 2024 році компанія Henkel очікує швидшого зростання у другому півріччі. Прибуток має значно зрости, оскільки інтеграція підрозділу споживчих брендів відбувається з випередженням графіка. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Минулого року компанії Henkel вдалося збільшити обсяг продажів лише на 0,3 % до 21,6 млрд євро, хоча органічне зростання становило 2,6 %. Скоригований показник EBIT зріс майже на 21 % і склав 3,1 млрд євро.
Німецька компанія очікує помірного зростання продажів і цього року, після повільного старту через геополітичну та макроекономічну невизначеність та слабку довіру споживачів. Однак вона сподівається, що його продажі прискоряться в другій половині року, коли також планується більше інновацій.
Інтеграція всіх споживчих брендів у новий підрозділ, про який було оголошено на початку 2022 року, відбувається з випередженням графіка. Перший етап інтеграції, який в основному складався з об'єднання команд продажів і маркетингу, був завершений у 2024 році. Повна економія коштів від удосконалення ланцюжка поставок буде досягнута до кінця цього року.
Цей підрозділ об'єднує деякі з найсильніших брендів Henkel у цьому підрозділі: за даними компанії, десять флагманських брендів у підрозділі «Споживчі бренди», на які припало понад половину продажів у 2024 році, досягли дуже сильного органічного зростання.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, хенкель
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар