PepsiCo купує бренд малокалорійних напоїв poppi

Компанія PepsiCo Inc. купує американський бренд малокалорійних газованих напоїв poppi за $1,95 млрд, повідомляє компанія. Однак терміни завершення правочину не наводяться. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У зв'язку із укладанням цієї угоди PepsiCo розраховує отримати податкові пільги у розмірі $300 млн. У результаті чиста вартість придбання бренду становитиме $1,65 млрд.
Poppi – бренд газованих напоїв із низьким вмістом цукру, запущений у 2018 році. До складу напоїв входять пребіотики, фруктовий сік та яблучний оцет. Бренд орієнтований на споживачів, які прагнуть вести здоровіший спосіб життя.
Читайте також: Проти Coca-Cola подали позов через розвиток звикання та хронічних захворювань у дітей
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар