Виторг італійського взуттєвого бренду Golden Goose зріс на 13%

За підсумками 2024 року виторг італійського бренду взуття Golden Goose збільшився на 13% і досяг 654,6 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ProFashion.
Згідно з інформацією з фінансового звіту Golden Goose, зростання виручки на 13% за підсумками минулого року стало рекордним за всю історію компанії. Досягти таких результатів італійському бренду взуття вдалося завдяки відкриттю нових магазинів та успішним продажам через власні роздрібні канали.
Прямий продаж компанії за вказаний період збільшився на 14% порівняно з 2023 роком, тоді як оптовий канал приніс 138,3 мільйона євро, що на 21% більше, ніж роком раніше. Скоригований показник EBITDA досяг 227,3 млн євро, що на 14% більше у порівнянні з 2023-м.
Зростання показників було зафіксовано у всіх регіонах присутності Golden Goose. У Європі, на Близькому Сході та Африці (EMEA) виручка збільшилася на 48%, в Америці — на 40%, а Азійсько-Тихоокеанському регіоні — на 12%. 2025 року Golden Goose планує вийти на нові для себе ринки.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, новини виробників, виробництво взуття
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар