Shein став найшвидшим модним ритейлером в 2024 році

У 2024 році онлайн-ритейлер Shein став найшвидшим на світовому ринку одягу. За даними GlobalData, частка бренду зросла на 0,24% до 1,53% за рахунок цінової політики та швидкої реакції на модні тенденції. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У свою чергу, найбільший гравець - бренд Nike втратив 0,15% частки ринку, яка в 2024 році склала 2,85% проти 3% у 2023 році. Це найбільше зниження серед 10 найбільших роздрібних продавців одягу.
"Стрімке зростання Shein згодом відібрало частку в інших онлайн-брендів швидкої моди, особливо у Asos і boohoo.com, продажі яких за останні кілька років різко впали", - коментує старший аналітик GlobalData по одязі Піппа Стівенс.
Тим часом, Zara показала добрі результати. Частка бренду зросла на 0,05% до 1,24% завдяки насамперед популярності серед широкого кола покупців.
У той же час частка H&M на ринку знизилася до 1,06% у 2024 році з 1,07% у 2023 році, оскільки більш нейтральний дизайн не зміг привернути увагу споживачів.
Частка ринку Uniqlo зросла на 0,04% до 0,92% за рахунок співвідношення «ціна – якість» та значного міжнародного розширення.
У сегменті спортивного одягу частка Adidas зросла на 0,17% до 1,79%. Цьому сприяла популярність лінійки взуття Originals. У 2024 році бренд спортивного одягу посів друге місце за часткою ринку загалом.
На ринку люксового одягу спостерігалася неоднозначна ситуація. За оцінками GlobalData, такі бренди, як Hermès та Chanel, збільшили свою частку до 0,55% та 0,59% відповідно. Проте доступніші преміальні бренди постраждали. Наприклад, Gucci пережив найсерйозніше падіння, частка бренду на ринку скоротилася на 0,10%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, шейн, зара
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар