Unilever купує британський бренд Wild

Компанія Unilever придбала британський бренд засобів особистої гігієни Wild. Завдяки екологічній продукції без пластику, використанню рослинних інгредієнтів і ефективному маркетингу в соцмережах, Wild допоможе корпорації посилити фокус на преміальному сегменті. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Wild було засновано у 2020 році, але бренд вже став лідером продажів дезодорантів у Великій Британії. Його преміальні дезодоранти, бальзами для губ і мила виготовляються з рослинних компонентів і продаються в екологічній упаковці. Завдяки моделі прямих продажів та співпраці з рітейлерами бренд здобув віддану аудиторію, зазначають у Unilever.
Придбання Wild може здатися несподіваним, адже останнім часом Unilever більше зосереджувалася на скороченні активів. Минулого місяця компанія продала бізнес морозива, позбулася бренду The Vegetarian Butcher і скоротила третину офісного персоналу в Європі. Однак ці зміни, схоже, створили простір для подальшого розвитку. У Unilever назвали цю угоду «ще одним кроком у напрямку оптимізації портфеля брендів та фокусування на преміальному сегменті, що є частиною стратегії зростання до 2030 року».
Читайте також: Unilever продає бренд The Vegetarian Butcher голландському виробнику замінників м'яса
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар